پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261812
خداحافظي عادل با «فوتبال ۱۲۰» / اصرار تلويزيون به پخش برنامه؛ دوباره فردوسي پور برمي گردد؟!
تاریخ انتشار : 1402/03/21 08:52:47
نمایش : 533
پنج شنبه شبي که گذشت، تيتراژ برنامه «فوتبال ۱۲۰» به تهيه کنندگي عادل فردوسي پور خبر از خداحافظي اين چهره با تلويزيون داشت اما مديران سيما خبر داده اند که اين برنامه از مرداد ماه دوباره به آنتن برمي گردد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ از چند روز گذشته خبر پايان هميشگي برنامه «فوتبال ۱۲۰» به تهيه کنندگي عادل فردوسي پور در شبکه هاي اجتماعي شايد يکي از مهمترين اخبار حاشيه اي تلويزيون و سلبريتي ها باشد؛ برنامه اي که در زمان پخش «نود» عادل هم با اختصاص به فوتبال اروپا و جهان از شبکه ورزش پخش مي شد و بعد از اينکه فردوسي پور از شبکه سه و برنامه «نود» کنار گذاشته شد، همچنان پايگاهي براي حضور اين چهره تلويزيوني در پشت صحنه سيما بود.

اما تيتراژ پاياني اين برنامه در آخرين قسمت آن که حتي نامي از عادل فردوسي پور به عنوان تهيه کننده برنامه درج نشده بود و آوردن اين نشانه که اين برنامه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۲ به روي آنتن رفته، همگي خبر از خداحافظي عادل و تيمش از اين برنامه مي دهد؛ برنامه اي با عمر ده ساله که به گفته بسياري از کارشناسان تلويزيوني، يکي از باکيفيت ترين برنامه هاي ورزشي تلويزيون بوده است.

حالا با تعبيرات مستقيمي که رئيس صدا و سيما اخيرا در نشستي که با دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) درباره عادل به زبان آورده، عملا آب پاکي را بر روي دستان اين مجري ريخته است؛ « بالاخره وقتي اين آدم در برنامه‌اي مي‌آمده براي خودش خِيلي از مخاطبان را داشته است. اسمش مي‌آمده، برنامه با خودش مخاطب مي‌آورده است. اسم آن آدم روي شبکه‌اي مي‌آمد، آن شبکه خودش را بالا مي‌کشيد. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ريخته و نمکداني را شکسته است. آيا از من انتظار داريد براي اينکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بيا؟! حالا ما چشممان را مي‌گذاريم روي هم انگار نديده‌ايم، اصلا شما (دانشجويان) و مردم اجازه مي‌دهيد ما اين کار را کنيم؟ آيا ما مي‌توانستيم برنامه‌هايي را بدون عز و التماس و بدون پذيرش ذلت در برابر افرادي که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاريخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامي که تا به حال از آن ارتزاق کرده بودند که با آن تا به اينجا رسيده بودند، بسازيم؟ پاسخ اين است" نه مي‌توانيم و نه خواهيم توانست که اين کار را انجام بدهيم.»

اما اخيرا پايگاه اطلاع رساني سيما در اطلاعيه اي خبر از آغاز به کار اين برنامه از مرداد ماه داده است اما تلويحا هيچ اشاره اي به تيم برنامه سازي «فوتبال 120» نکرده است. در اين اطلاعيه آمده است:« با پايان يافتن رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي در اروپا، يک فصل ديگر از برنامه فوتبال ۱۲۰ که هر هفته پنجشنبه شب‌ها به روي آنتن شبکه ورزش سيما مي‌رفت، به پايان رسيد.

فصل جديد برنامه «فوتبال ۱۲۰»، که به تحليل و پرداختن به رويدادها و حواشي فوتبال جهان اختصاص دارد، با شروع مجدد ليگ‌هاي معتبر فوتبال جهان و داغ شدن تب فوتبال در قاره اروپا از اواخر مرداد آغاز خواهد شد. به اين ترتيب برنامه فوتبال ۱۲۰ از اواخر مرداد به روال سال‌هاي گذشته و بدون هيچ خللي از شبکه ورزش سيما پخش خواهد شد.»

حالا بايد تا مردادماه منتظر بمانيم و ببينيم که آيا مجددا اين برنامه با همان تيم سابق فردوسي پور به آنتن شبکه ورزش برمي گردد يا اين برنامه هم به مانند «نود» سرنوشت متفاوتي را براي تلويزيون رقم خواهد زد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html